Arkisto: 2015 | 2013 | 2012

VUODEN 2017 MESSUJA

TAIKASORMET-KÄDENTAITOMESSUT SEKÄ ANTIIKKI JA KERÄILY JOENSUUSSA 28.-29.10.2017

Joensuu Areenassa järjestettävät valtakunnalliset Taikasormet-kädentaitomessut kokoaa jälleen ideat ja ihmiset yhteen vuosittaiseen katselmukseen nyt jo 14. kerran. Messut tarjoavat monipuolisen ja vahvan näytön kotimaisesta kädentaidosta. Eri osastoilla voi tutustua myös työnäytöksiin ja löytää uusia hyviä vinkkejä omaan käsityöharrastukseensa.

Design-tuotteita, tarvikkeita ja materiaaleja

Taikasormet on monipuolinen  messutapahtuma, jossa on tarjolla kotimaassa valmistettujen tuotteiden lisäksi myös materiaaleja ja tarvikkeita niin harrastajille kuin muillekin käsityön ystäville ja design tuotteista pitäville.

Kädentaitomessuilta voi myös ostaa esillä olevia tuotteita.

Monipuolinen tarjonta

”Kädentaidot kiinnostavat suomalaisia yhä enemmän ja arvostus itsetehtyihin tuotteisiin on korkealla. Perinteisten käsityötuotteiden rinnalle on ideoitu entistä luovempia asusteita, koriste-esineitä ja sisustustuotteita mitä monipuolisimmista materiaaleista valmistettuina". toteaa messujärjestäjä Tapani Ylä-Autio  messujen luonteesta.

Taikasormet-messutapahtumaan ovat näytteilleasettajat saapuneet eri puolilta Suomea.

Antiikkia ja keräilyä

Samassa yhteydessä messuvierailla on mahdollisuus tehdä löytöjä myös Antiikki ja Keräily –myyntitapahtumasta. Antiikki ja Keräily –tapahtuma on myös paikka, josta voi löytää täydennyksiä vanhoihin astiaastoihin ja käyttöesineisiin.  Tapahtuma tarjoaa runsaan valikoiman tuotteita myös vintage ja retro –hengessä.

taikasormet.fi

Molempien messujen tarjontaan pääsee etukäteen tutustumaan parhaiten taikasormet.fi  -nettiosoitteen kautta.

Taikasormet-kädentaitomessuja ja Antiikki ja keräily -myyntitapahtumaa on järjestetty Joensuu Areenassa vuodesta 2004 lähtien.

Messut järjestää Seinäjoen Messut Oy yhteistyössä TAITO Pohjois-Karjalan kanssa.

JOENSUU AREENA 28.-29.10.2017

TAIKASORMET-KÄDENTAITOMESSUT